nedelja, 12. junij 2022

Spuščam!!! Ni moje!!! Vračam nazaj!

Ahhh, danes bi rada sprostila energije drugih! Tako je!

Dovolj imam vlačenja energije drugih v svoje življenje! Dovolj je pretakanja! Ne polariziram s tem!

Dovolj imam!

Živim na polno!

Sproščam energije vseh drugih iz svojega življenja!

Zdaj je čas, da se odlepi od mene vse, kar ni Ljubezen ali več! Zdaj! Ne bom več prenašala vseh neumnosti!

Kaj imam jaz od tega? Ne rabim se ukvarjati s sabo! Ne rabim biti odgovorna za svojo energijo. Lahko kar pustim, da me veleče dol. Potem pa ne rabim ustvarjati!

Uh, in krog je zaključen!

Sem v neki energiji zmedenosti!

Ne bom več dovolila, da bodo lepila navlačila name karkoli drugega, kar ni Ljubezen ali več!

Dovolj imam!

Sproščam vse, kar ni Ljubezen ali več!

Srečna sem! Kaj pa če se prepustim! Lahko zaživim po svoje.

Ne bom več sprejemala dreka drugih nase! Naj se očistim zdaj!

Bližina s svojim srcem je najboljše stanje, kjer sem lahko.

Sprejemam radost. Sprejemam srečo. Sprejemam srčnost!

Spuščam vse, kar ni v skladu ali harmonijo z mojim srcem!

Ljubek srčkan srečen igriv lahkoten pisan samorogast mavričen živahen jasen kreativen dan!



🌷 P.S.: Sledi svojemu srcu!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ Notranja moč! ... https://youtu.be/PLSM_3wwKB8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Pharrell Williams - Happy ... https://youtu.be/ZbZSe6N_BXs

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar