petek, 8. april 2022

Preboj!!! Svobodni smo!!!

 Ne bo se zgodilo nič drastičnega. Nič fanfar in vsega tega! V meni pa je eksplozija spoznanj. Kot novo vedenje. Občutek. Nič me ne more več postaviti nazaj. Ne morem si več lagati. Videla sem skozi tančice. Zdaj se osvobajam preteklosti. Zdaj lahko živim v sedanjosti bolj polno.

Namenjeno mi je. Polno življenje. Sreča. Radost. Igrivost.

Res pa je, da tega izbiram več in več sama. Bolj in bolj.

Poslušam se. Kaj je v resnični harmoniji z mojo dušo?! Kaj pa so le projiciranja name, kaj bi naj bila – to pa opuščam.

Bolj kot v sebi čutim mir, bolj zaupam, da sem na pravi poti.

Vse želim dosegati z lahkoto. Z igrivostjo. Z namenom, da bi ljudje v sebi prebudili lučko sreče in jo potem negovali, da se razplamenti v požar. To je vse! Naj bo največji ogenj srca, kar jih zmoremo! Zdaj ustvarjamo srečo! Zdaj ustvarjamo radost! Zdaj to izbiramo!

Pa kaj ni res, da smo že vsi naveličani zamer, trpljenja, mučenja, siljenja, suženjstva, muk, težkega, omejevanja!?! Vsega tega je bilo preveč! Preveč za to življenje! Lahko se konča takoj zdaj! Dovolj je bilo! Dovolj imam teh igric! Naj se resnica razkrije! Zdaj!

Zdaj je čas za novo! Zdaj je čas za lepoto! Zdaj je čas za svežino! Vse to je že v tvojem srcu!

Zdaj pa molim. Verjamem v moč angelov. Naj pomagajo meni ljubi osebi, da ustvari, kar si želi. Stojte ji ob strani angeli! Naj pokaže svoje znanje in svoje sposobnosti! Naj bo izid najboljši, kar se da! Zdaj pa še molimo (čantajmo, mantrajmo, meditirajmo...) za osvoboditev! Resnica se je izkazala! Zdaj!

Zaupaj, da si vredna-vreden srečnega življenja! Zdaj pa to izbiraj! Zdaj pa to ustvarjaj!

Ljubek srečen igriv radosten nagajiv pristen blažen jasen srčkan mavrično pisan dan potresen z bleščicami!




🌷 P.S.: Prisluhni svojemu srcu! Zaupaj svojemu srcu! Ti veš zase!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ AFIRMACIJE za dobro spanje 💗 za lahko noč 💗Louise L. Hay, Florence Scovel Shinn, Douglas Bloch ... https://youtu.be/d5zkenzLXpc

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... To,Miki - Ceca  ... https://youtu.be/nLTr_3QhjRI

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar