sreda, 6. april 2022

Najboljši dan!!!

 Kaj ni lepo občutiti svobodo!

Zame je vse mogoče!

Pa zares to verjamem?!

Ali živim tako?!

Ali iščem veliko izgovorov, zakaj ni zame vse mogoče?!

Kaj pa če bi iskala dokaze, da zame je vse mogoče?!!

Rezultati bi bili izjemni! Zdaj je zame vse mogoče!!

Veliko ljudem je že uspelo. Biti srečni! Tudi meni lahko!

Zaupam, da mi uspeva biti bolj in bolj srečna!

Zaupam, da si bolj in bolj zaupam, da je moja srčna pot, moja prava pot.

Zaupam, da bolj in bolj sledim svojemu srcu.

Zaupam, da se še je vedno tako obrnilo, da je bilo najboljše zame.

Kako zelo si želim biti srečna?

Sem se pripravljena vsaj malo potruditi zase?! Lahko živim svoje najboljše življenje zdaj! Lahko naredim ta dan najlepši, kar ga lahko! Tako bom uživala v njem, da se bo kadilo! Notranji ogenj srca bo kar gorel!

Kaj pa ljubezen?! Si upam še malo bolj odpreti srce?! Si upam tvegati za vse dobro, kar lahko nastane iz vsega tega?! In si zaupam, da bom zmogla tudi razočaranja?! Zaupam!! Zaupam, da je vse zame! Vse se odvija po božanskem pravem redu in času.

Zdaj imam točno toliko, kot sem pripravljena sprejeti v svoje življenje. Se lahko odprem še malo bolj?! Si lahko predstavljam še malo boljše?! Hkrati pa sem hvaležna, da sem prišla tako daleč! Ljubim svoje življenje! Zdaj!

Moje življenje je moje! Zdaj sem iskrena do sebe in si ga ustvarjam čudovitega! Kako si pa lahko ti ustvariš najboljši dan do zdaj!!??!

Ljubek srečen igriv radosten nagajiv prijazen srčkan mavrične samorogast pisan izjemen dan!



🌷 P.S.: Polnost življenja je zate! Sprejmi vsa vabila za srečo! Vredna-vreden si dobrega življenja! Zaupaj si!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ AFIRMACIJE za dobro spanje 💗 za lahko noč 💗Louise L. Hay, Florence Scovel Shinn, Douglas Bloch ... https://youtu.be/d5zkenzLXpc

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Black Cat White Cat - Emir Kusturica ... https://youtu.be/M3MfuFoULYI

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar