četrtek, 23. september 2021

Sprejmi - kdo si! Čudovit-a si!!!

 Kaj če bi sklenili mir v srcu?

Kaj če bi se pomirili s svojo preteklostjo?

Naredili smo najboljše, kar smo zmogli in znali. Opravičimo se in opustimo. Kaj če bi bili pomirjeni s tem trenutkom?

Danes je dan za mir v srcu.

Potem vse teče z lahkoto. Vedno se še zraven prikrade radost. Igrivost.

Danes sem varuhinja miru.

Danes sem varuhinja miru svojega srca.

Danes izbiram samo mir. Potem se občuti fantastično v mojem srcu. To je dovolj. Danes ljubim mir. Danes ljubim izbirati še več miru.

Lahko sem srečna vseeno. Lahko izbiram ali imam prav ali želim biti srečna. Kaj bo danes pri tebi? Mir? Ljubezen? Sreča? Izbiram s srcem. Kaj pa ti?

Ljubek srečen igriv radosten vesel nagajiv srčkan roza pinki bleščeč dan!



🌷 P.S.: Življenje te vabi v radost! Kaj si opazil-a sončni vzhod – zahod?! Kaj si opazil-a drevo? Si opazil-a ptico, ki je letela mimo?! Si opazil-a kako čudovit-a si!!!! Ti si del narave, zdaj pa jo še bolj prebudi v sebi. Tvoja čustva te vodijo prav. Tvoje srce te vodi prav. Zaupaj mu! Zdaj!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sijaj v tebi! ❤️ https://youtu.be/TVlXAMmFosY

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Liam Payne, Rita Ora - For You (Fifty Shades Freed) ... https://youtu.be/RQUuqbzQVsY

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar