petek, 14. maj 2021

Sočna in zapeljiva!

  Kaj ti je v veselje? Meni so to vedno bila lepa oblačila. Med drugim. Tako rada se izražam z barvami, novimi kombinacijami. To je moj pristen izraz. Danes imam tako lepo rumeno oblekico s pikicami oblečeno. Prav čudovito se počutim. Res sem blagoslovljena, da imam tako lepa oblačila. To je moj ustvarjalni izraz. Delček ustvarjalnosti.

Kaj pa tebe veseli?

Danes bi lahko še kaj dobrega skuhala. To mi je tudi v veselje. Zdaj pa že tako uživam ob kavi in soncu, ki mi greje hrbet. Kako je življenje čudovito! La doce vita!

Uživaj življenje in postajaj bogat-a!

Lep ljubek srčkano čaroben bleščeč dan!



🌷 P.S.: Življenje te vabi v radosti dneva. Sočne so in zapeljive. Sprejmi povabilo za veselje! Zdaj!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ ❤️  Dvigni  svojega  duha!  ...  https://youtu.be/a2rkTqBfb_A

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  One Direction - What Makes You Beautiful ... https://youtu.be/QJO3ROT-A4E

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar