četrtek, 13. maj 2021

Kljub vsemu izbirajmo srečo!

  Kaj bo dobrega danes? Samo to, kar opazim. Samo to, kar spustim v srce. Vse ostalo bo šlo mimo.

Danes odpiram svoje srce na široko vsemu dobremu in lepemu in čarobnemu, kaj me obdaja.

Hvaležna sem za vse obilje, ki ga imam. Prav čutim, kako se moje srce odpira.

Danes bo toliko dobrega, kot ga bom ustvarila. Močna kreatorka sem. Danes ustvarjam dobro in lepo in dragoceno. Živim svoje sanje. Zdaj.

Kaj če bi že zdaj uživala, kot da je že vse uresničeno. V resnici si tako vse želim samo zato, ker misli, da se bom počutila bolje ob tem, ko bom to imela. Se lahko počutim dobro, vseeno.

Ljubek srečen pikasto vesel igriv dan!



  🌷 P.S.: Kljub vsemu ustvarjam srečo. Kljub vsemu izbiram in kreiram dobro. Jaz sem močna kreatoka svojega življenja. Pa ti? Kaj ti izbiraš?

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ ❤️  Najboljše! ... https://youtu.be/1XoqQyzfZlg

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  Ed Sheeran - Perfect ... https://youtu.be/2Vv-BfVoq4g

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar