ponedeljek, 3. maj 2021

Samo praznuj!!!


  Življenje je čarobnost. Življenje je prazničnost. Samo poslušam svoje srce in sledim svojemu sijaju in vse se uredi samo od sebe! Lahko imam tako zaupanje danes?!

Si upam biti tako predrzna in dopuščati, da dobro priteka skozi dobro?! Ni se mi treba mučiti, prositi, trpeti… in vse take ostale neumnosti. Iz dobrega prihaja dobro!

Lahko zaupam, da če sledim svoji sreči, da je to dovolj? Lahko tako močno zaupam?!

 Danes sem ustvarjalka čarobnosti. Danes pa seveda še bolj sprejema to čarobnost sprejema v svoje srce. Vse je zame. Vse se dogaja zame!

Zdaj pa je čas, da končno pridem na to slavje življenja! Vabi me! Kliče me!

Najboljše pa je, da se nič ne rabi spremeniti! Čisto nobena okoliščina! Samo praznujem! Praznujem, da sem! Praznujem, da je življenje tako lepo! Zdaj! Sončni vzhodi, zahodi, sonce, oblaki, dež, veter, narava, drevesa, cvetoča drevesa! Čista popolnost! Vse je pripravljeno za praznovanje. Samo sledim svoji sreči! Naj se začne! Tu sem!

Kako pa lahko ti praznuješ ta dan?!

Ljubek srečen sijoč prazničen čaroben dan! 



  🌷 P.S.: Ljubek srečen sijoč prazničen čaroben dan! To si zaslužiš! To je tvoja pravica z rojstvom!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ Igraj se! ... https://youtu.be/1e_vDo-ZBHU

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  Let's Twist Again - Chubby Checker ... https://youtu.be/KxQZQ86jJHg

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar