torek, 4. maj 2021

Kaj čudovitega boš ustvaril-a danes, kraljica – kralj?!

  Kaj če ne bi vsega jemala tako resno?! Kaj če bi se bolj zabavala!! Kaj če bi bolj sprejemala lepoto tega našega čudovitega planeta bolj in bolj kot darilo!?! Danes srkam vso lepoto srca. Vsepovsod. Sem srečna in polna energije. To je moja pravica! Zato jo zdaj živim!

Danes si dovolim počivati. Danes si dovolim biti srečna in polna energije. Danes si dovolim sprejemati lepote srca. In seveda si ga polniti z ljubeznijo bolj in bolj.

Danes vem, da vse izvira iz mene. Vedno najprej pogledam v srce. Kaj občutim? Vse potem zunanje je odraz tega!

Vedno čutim, da me prava informacija, modrost, sporočilo dobi in najde ob pravem času.

Zdaj zaupam, da moj notranji svet in moja vibracija in usklajenost s srcem privlači vse zunanje. Ni obratno.

Ljubek srečen sijoč pristno igriv nagajiv srečen dan!



  🌷 P.S.: Močni kreatorji smo! Kaj čudovitega boš ustvaril-a danes, kraljica – kralj?! Uživaj v svojih kreacijah in umetninah!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ Igraj se! ... https://youtu.be/1e_vDo-ZBHU

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  Brooke Fraser - Something In The Water ... https://youtu.be/8Axj-xvyz8M

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar