torek, 9. marec 2021

Vse je dejansko tisočkrat boljše in lepše. Takoj!!!!

  Ljubiš kaj svoje življenje?

Danes si ustvarjam življenje, ki ga z veseljem gledam!

Danes si ustvarjam dan, ki mi je v čisto radost.

Danes se zavedam, da sem močna kreatorka.

To, čemur namenjam pozornost, to raste in se razcveta. Zato izbiram misli, ki me negujejo, hranijo, me spodbujajo in so mi v podporo.

Danes si dovolim biti to, kdo sem. Taka sem najlepša. Nič ni treba spreminjati. Samo poudarjam svoje dobre lastnosti, da se še bolj razcvetijo. Sem na pragu veličastnega življenja, ki se začenja zdaj!

Zdaj vidim, kakšna je moč kopeli. Vse je dejansko tisočkrat boljše in lepše. Takoj!

Ljubek srečen srčkan dan!

Cmok!

Objem!


 🌷 P.S.: Življenje je radost. Sprejmi povabilo! Zdaj! Zabavaj se!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poveži se s srcem! ...  https://youtu.be/C5l64UWZR9k

 🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  Caro Emerald - A Night Like This ...  https://youtu.be/74LXx0wSqMI

 ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar