četrtek, 11. marec 2021

Drobne radosti

 

 Drobne radosti veliko pomenijo!

Kaj lahko danes narediš kaj lepega, zase in za druge?

Se lahko kaj nasmehneš v ogledalo in si pomežikneš?

Si lahko narediš kopel?

Danes bom še bolj uživala v kavi. Natočila sem si jo v svojo najljubšo skodelico. Vzela sem si najboljši kozarec. Potem pa zvečer bo pa res kopel.

Kako kaj radostna rast?

Delaš kaj na sebi?

Si res v sreči in radosti?

Sem jaz res v sreči in radosti?! Mislim, da še imam veliko prostora za še več sreče. Danes sprejemam vabila za srečo. Pa ti?

Ljubek srečen dan!

Cmok!

Objem!


 🌷 P.S.: Sprejmi vabilo za drobne radosti. Vse okoli tebe so!

 💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️   Zdravje! ...  https://youtu.be/9soiJslh96o

 🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  India Arie & Raul Midon - Back to the middle NSJ 2007 ... https://youtu.be/355rFCfDsRE

 ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar