nedelja, 14. februar 2021

Ljubljen-a si preko vseh mej!!!

 Kako rada imam sonce! Ves dan je potem drugačen! Bolj vabljiv! Saj imam rada tudi dež, priznam. Ampak sonce, to pa me da v peto prestavo. Vse gre z lahkoto, vse je umirjeno in pot je znana.

Rada sem v soncu.

Kaj ni zanimivo, da ko se obrnemo k soncu, vse sence ostajajo za nami? Si ti kaj v soncu? Kam obračaš obraz!?

Prav zdaj me objema neskončno sončnih žarkov, kot bi me božalo in me nežno poljubljano po obrazu. Lepo je. Sonce je moje razvajanje danes.

Zakaj ne bi vedno obračala obraza k soncu? Zakaj ne bi bila vedno v soncu? Pa kdo mi to preprečuje?! Sem lahko vedno radostna, srečna in izpolnjena, ne glede kaj se dogaja?!

Lahko izbiram srečo, ne glede na kaj koli? Lahko izbiram sonce, ne glede na karkoli? Kaj pa ti? Kaj boš izbral-a?

Saj veš, da si močna kreatorka – močan kreator!

Ljubek srečen srčkan dan!

Cmok!

Objem!


🌷 P.S.: Ljubljen-a si preko vseh mej, vedno in za vedno. Zdaj pa dopusti, da ti vesolje, mati Zemlja to pokaže! Sprejmi v srce ljubezen!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce❤️ poln navdiha ... ❤️  Čarobnost!  ... https://youtu.be/E4Gpp4parDc

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  Brandi Carlile - The Story ...  https://youtu.be/o8pQLtHTPaI

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar