sobota, 13. februar 2021

Kaj si želiš ustvariti?

Hej kakšen dan si kaj ustvarjaš? Saj sem mislila napisati življenje!! Nekako je odvisno od tega, kje sem in kaj delam danes.

Kaj si želiš ustvariti?

Danes?

Kaj pa v življenju nasploh?

Se pustim zmesti vsakdanjim malenkostim, da mi posrkajo vso energijo in je nimam nič več za to, kar pa je resnično pomembno?

Sem se ujela v past hrčka, ki teka po vrtečem kolesu - dan za dnem, opravki, obveznosti… sklačeni čimbolj v moj dan. Kaj pa vse, kar je pomembno? Sem se pustila premotiti? Sem pozabila, da sem svobodna, da lahko odločam, kaj mi je v veselje in se bolj posvetim temu?

Kaj pa je tvoje kolo in si pripravljen-a stopiti iz njega? Se vsaj malo ustaviti in pogledati, kaj pa je zares pomembno?

Ljubek srčkan svoboden igriv srečen dan!

Cmok!

Objem!


🌷 P.S.: Dovolj je bilo nesmiselnega tavanja. Čas je, da zacvetimo! Gremo danes v srčno smer!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce❤️ poln navdiha ... ❤️  Čarobnost!  ... https://youtu.be/E4Gpp4parDc

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  Jules Larson - You Know It's True (live acoustic) - ResidentBand ...  https://youtu.be/IYwgGTIsQdo

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar