četrtek, 28. januar 2021

Kaj tebe drži nazaj!?

 Kako bi zares živel-a, če bi vedel-a, točno bi vedel-a, brez kančka dvoma, da si čudovit-a!?

Bi se pomanjševala? Bi se cenila bolj? Bi verjela, da sem vredna le najboljšega? Bi zaupala, da se vse dogaja zame? Bi živela v skladu s svojim srcem?

Samo to je odgovor. Zaupaj. Živi v harmoniji s svojim srcem.

Če bi res vedela, sem čudovita, bi se mi bilo potrebno dokazovati, primerjati, se boriti, se izboljševati in ne vem kaj?

Lahko bi samo cvetela.

Lahko bi samo bila.

Kaj pa me ustavlja? Kaj pa me drži nazaj? (Izgovori, da nisem srečna!)

Kaj tebe ustavlja? Kaj tebe drži nazaj!?

Čudovit-a si točno taka kot si. Nič ne rabiš dokazati. Že zdaj si popoln-a. Samo odstrani plasti, ki si si jih nalepil-a okoli sebe in niti niso tvoje. V srcu si čarobnost. Vedno si bil-a in vedno boš. Tega ti ne more nihče vzeti.

Ljubek srečen srčen dan!

Cmok!

Objem!


🌷 P.S.: Danes izbiraj srečo bolj in bolj! Zaslužiš si jo! Zdaj! Ti si čarobnost! Zdaj pa jo začuti in jo živi! Danes!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce❤️ poln navdiha ... ❤️ Zabavaj se!  ... https://youtu.be/DDQn0sJ5v1w

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Olivija - Kadar sva sama … https://youtu.be/MCMwhr8uCao

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar