sreda, 30. december 2020

Si upaš ustvarjati svet iz srca?!


Že dolgo nazaj, v mojih študentskih letih, sem se navdušila nad knjigo Iz dnevnika milijonarja… ali bogastvo je v nas od Borisa in Nikole. Takrat sem upoštevala dosledno en nasvet iz te knjige. Ne gledam več poročil. Spomnil me je na to, ko sem na youtube kanalu Boris Vene gledala video, kako že preko dvajset let tudi on ne gleda televizije in kako pomembno je to. Zdaj še bolj!

Takrat je bil naš dnevni ritual, da smo se po večerji usedli na sedežno in kot družina gledali poročila. Vedno so bile drame, ki jim nikoli niso našli rešitve. Vedno nove in nove drame.

Mislim, da mi je to spremenilo življenje. Najprej sem dobila uro več na dan, ki jo lahko porabim po svoje. Drugič pa drugi ne kreirajo moje sedanjosti in prihodnosti, saj ne verjamem, da je vse tako strašno in dramatično in usodno, kot želijo prikazati. Če pustimo, nas držijo v nemoči. Cepetamo na mestu in pustimo, da nas strah preplavi.

Pa je res tako slabo?

Moje življenje je fantastično dobro! Ne glede, kaj se dogaja. Ustvarjam si čudovit svet. Jaz sem kreatorka svojega življenja! Ti pa svojega! Si upaš ustvarjati svet iz srca?!

Ljubek sijoč pristen navihano lep vesel dan!

Cmok!

Objem!


✨ P.S.: Si čarobnost! In samo ti lahko prispevaš s svojo čarobnostjo svetu! Ne dovoli si več, da ti kdorkoli zamegljuje to! Zacveti! Ti veš, kdaj je tvoj čas! Uspevaj! Radostno rasti!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce❤️ poln navdiha ... ❤️ Poslušaj svoje srce ❤️ Več radosti! ... https://youtu.be/-ZaYAAMqEy8

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Queen - Crazy Little Thing Called Love … https://youtu.be/zO6D_BAuYCI

Ni komentarjev:

Objavite komentar