ponedeljek, 16. november 2020

To bom preslišala!!!

 Kaj ni zanimivo. Včasih se zgodijo »zanimive stvari«. Take pestre, zanimive no. (Nezaželene.)

Namesto, da bi me odvrnile od tega, kar si res želim, me samo še bolj spodbudijo. Čeprav je bil osnovni namen verjetno drugačen – preusmeritev…

Pa kaj, če ni šlo, kot sem si predstavljala!

Zdaj še samo bolj vem, da to želim! Prav hočem! Pa če traja še celih triintrideset let! Zares! Pa ne samo to! Naj traja, kako dolgo bo trajalo! Še uživala bom zraven! Na poti bom uživala! Kaj uživala, celo zabavala sem bom! Zares! Odločena sem!

Čutim v srcu, da je to moja pot. Samo vodi me moje srce, naprej!

Ni pomembno, kaj si drugi mislijo, ko imajo dobre namene. Zame.

Ampak samo jaz vem zase. Tako je tudi prav. Moj kompas je najboljši kompas zame. To pa je moje srce.

Kolikokrat sem preslišala svojo intuicijo, pa bi bilo dobro, da bi jo upoštevala, čeprav ni bilo logično. Zdaj bolj zaupam. Vem, da me vodi prav.

Ljubek srčkan srečen sijoč sijajen sončen dan!

Cmok!

Objem!


✨ P.S.: Saj veš, da te življenje vabi v radost, igrivost in izpolnjenost. Sprejmi povabilo danes! Zaslužiš si dobro življenje! Jaz pa tudi!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce❤️ poln navdiha ... ❤️ Poslušaj svoje srce ❤️  Obilje ...  https://youtu.be/KfH72EYM3Xw

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za lepši dan ... Kelly Clarkson - Stronger (What Doesn't Kill You) ...  https://youtu.be/Xn676-fLq7I


Ni komentarjev:

Objavite komentar