sreda, 18. november 2020

Reči kaj lepega... bodimo prijazni...

 Čuj, kako si kaj? (To je pol štajerščina... Pristno bi bilo: Čuj, kak je kaj?)

Saj ne bom tako začela, kajne? Čuj!

Malo pa moram. Saj veš, da se nasmejiš.

Smeh je pol zdravja.

Kaj pa je tebi v veselje?

Upam, da imaš kak jutranji obred, ki te spravi v dobro voljo. Tu ne mislim cele procedure, kot pri maši in take obrede. Kavica, zahvališ se za kaj lepega, umiriš se, se povežeš s svojim srcem.

Dan je drugačen.

Rečeš svoje ime in si rečeš kaj lepega v ogledalu.

Zaupaj.

Tu si zato, da širiš svetlobo. Samo najprej jo prižgi v sebi. Zares. Ti si Luč.

To mi je vedno tako toplo pri srcu. Ti si Luč. Jaz sem Luč. Toplo mi je pri srcu, ko to slišim, kot bi se tam res prižgala lučka. Drobcena, a vseeno luč.

Dovolj, da vidim vrata, da se ne zaletavam v steno. Kje sem to slišala? Pri Doreen Virtue? Mogoče.

Ampak bodi Luč. Svet te rabi, da si pri sebi. Svet rabi tvojo edinstvenost. Sij danes! Sij!

Ljubek sijoč pristen igriv srčkan uspešen radosten dan!

Cmok!

Objem!


✨ P.S.:  Pa veliko ljubezni. Tudi do sebe. Izražaj svojo edinstvenost! Sij!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce❤️ poln navdiha ... ❤️ Poslušaj svoje srce ❤️  Obilje ... https://youtu.be/KfH72EYM3Xw

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za lepši dan ... Maroon 5 - Sugar ...  https://youtu.be/09R8_2nJtjg

Ni komentarjev:

Objavite komentar