ponedeljek, 23. november 2020

Pa kaj to ni več normalno?!!! Od kdaj???!!!!!!!!!

 Kaj ni lepo, da živimo svoje življenje po svoje? Kaj ni lepo, da lahko gremo ven na sprehod?

Čakaj! Zakaj to v množini. No, mi. Kot Slovenci. Kot Zemljani. Pa kaj ni to normalno?! Pa kaj to ni več normalno?!!! (Pa saj nismo ovce, ki pohlevno beeee-jamo! Ne bomo se pustili obriti ali predelati za meso! Dajmo no!)

Obožujem sprehode. Obožujem, ko se podam v naravo in se povežem še bolj s svojim srcem. Vse je tako super in sproščeno. Lahko sem na čisto enostaven način pri sebi.

Kaj pa tebe dvigne? Kaj tebi dvigne vibracijo?

Danes je dan, da si še bolj pri sebi.

Čakaj. Malo je dovolj pridig.

Danes grem na kosilo. Komaj čakam, dobra hrana, druženje, smeh, kava… No ta bližina. Samo smo eden z drugimi. Pristni.

Od Tjaše Doleray sem slišala, da ne vemo za druge, kje morajo biti, saj nismo Bog. (Saj vem, da ti najboljše veš zame. Jaz pa vem najboljše zate! Ali pa ne!) Pustimo jih na miru in skrbimo za svojo vibracijo. Priporočam njene videje, ker je izjemna! (https://youtu.be/0KoixW9yc1k ... Kako biti vodja svojega življenja?)

Ljubek srčkan igriv sončen dan!

Cmok!

Objem!


✨ P.S.: Življenje te poljublja z vabili za srečo. Sprejmi poljube in še nastavi drugo ličko. Kje so tvoja lička? Buci - buci!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce❤️ poln navdiha ... Zakon privlačnosti - Prosite, dano vam je: Esther in Jerry Hicks - Proces #9 Pisanje scenarijev ... https://youtu.be/4rUzHf-q7wY

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Liam Payne, Rita Ora - For You ...   https://youtu.be/RQUuqbzQVsY

Ni komentarjev:

Objavite komentar