četrtek, 26. november 2020

Ne verjamem več v neumnosti!

 

Včasih me kaj napade. Kot miselni oblak negativnosti. Kot bi napovedali slabo vreme! Potem pa me zajame.

Vse dokler se ne zavedam, da sem v tem neželenem vremenu, mi nekaj prigovarja same neumnosti, ki me vlečejo dol. Vlači na plan stare stvari, ki sem jih naredila ne najboljše. Govori, da sem vse najslabše in preplavlja me slabi občutek!

Hej! Stop! Pa saj to ni moje! Pa saj to ni res!

Naredila sem v preteklosti vse najboljše, kar sem v danem trenutku zmogla!

Sposobna sem in vsega se lahko naučim, za kar se odločim.

Nasploh pa sem dobra oseba, ki je v srcu Ljubezen.

Če se občuti slabo, je to samo znak, da me kliče v dobro! Ne verjamem več v to, da sem kriva, da sem slaba, da sem nevredna, da se moram sramovati!

Nič od tega ni res!

Spregledala sem skozi napovedi slabega vremena! Jaz odločam, kako se bom počutila! In želim se počutiti dobro! Jaz si soustvarjam dan, kot si ga želim! In danes si ustvarjam sonce! Danes izbiram, da se bom počutila malo boljše, kot se bom včeraj!

Ljubek srčkan sončen igriv srečen pisano razigran mavričen dan!

Cmok!

Objem!


✨ P.S.: Življenje ti nudi sveže priložnosti. Vse, kar ni Ljubezen, te ni vredno. Danes se ceni!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce❤️ poln navdiha ... ❤️ Poslušaj svoje srce ❤️ Čudovit-a si! ... https://youtu.be/b0eOZwM_KKM

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Queen - I Want To Break Free ...   https://youtu.be/f4Mc-NYPHaQ

Ni komentarjev:

Objavite komentar