četrtek, 10. september 2020

To pa je tako multimilijonarsko razkošje!

Nič ne prekosi domače hrane. To mislim bolj zelenjavo in sadje! Kaj so fige domače? Recimo! Mogoče so! Ali pa so vsaj bolj od blizu. Tako sem se navadila na to, da ni kaj s čim čudnim sprejem pobarvano ali špricano. S tem, da prej dozori ali da še ne dozori. Res sem se navadila na tržnico. Prav super mi postaja! Pa še domačinom pomagamo, da lahko delajo, kar imajo radi. Tako sem zadovoljna! Počutim se kot milijonarka, ker imam tako svežo hrano, ki je bila nabrana včeraj ali danes zjutraj. Danes pa bo že v moji kuhinji! Božansko! pravo razkošje!

Seveda je razkošje tudi domači vrt. Če ga imaš! To pa je tako multimilijonarsko razkošje!

Vse, kar vnašam v svoje telo, se odraža na nek način. Zakaj ne bi pomagala telesu, da bi se ukvarjalo s stvarmi, ki bi jih naj delalo – ne pa da mora odstranjevati smeti, ki jih jem. Ali pijem.

Zato nazdravimo z vodo! Jejmo čimbolj sveže sadje in zelenjavo. Podpirajmo naše lokalno vrtnarjenje in kmetijstvo. Ozavestimo, kaj jemo. Vse je odraz nas in tega, kdo smo. Bodimo odgovorni tudi tu!

Počutim se, kot da bi imela nagovor v bitki – kot pri partizanih ali kaj – za življenje gre! Res! Tvoje!

Ljubek srčen pristen zdrav srčkan edinstveno pikasto lep dan!

Cmok!

Objem!


P.S.: Življenje te ljubi! Sprejmi to v srce! Zdaj!


Ni komentarjev:

Objavite komentar