petek, 11. september 2020

Sedenje v senci in uživanje...

Kaj ni najlepše vetrc v laseh? Sedenje ob reki? Pitje veganske kave? Sedenje v senci in uživanje.

Odgovorna sem. Dvigujem svojo vibracijo s tem, ko res delam, kar ljubim. Rada se imam dovolj, da poskrbim zase, da si dam priložnost, da se sprostim. Pišem. Tukaj tako lepi labodi mimo plavajo! Prava čarobnost! Čista čarobnost!

Živost sem. povezanost sem. Vedno bolj in bolj!

Čutim, da prihaja moja mačkasta narava na plano. Zadovoljna v vsakem primeru. Srečna v vsakem primeru. Sem, to kdo sem. Predem ali raziskujem ali dremam. Vse je v skladu z mojo naravo mačke. Zdaj sledim svojemu mačjemu srcu. To si želim. Tako življenje si želim. Izražam svojo resnico, sem pretočna za božansko, povezana s svojim srcem… drugo pa ni moja skrb. Zares!

Kaj pa so tvoje srčne želje? Kaj pa ti tvoje srce narekuje? Kam pa te tvoje srce vabi? Poslušaj se! Danes je tvoj dan, da si ustrežeš.

Ljubek sijoč pristen igriv srčkan srečen dan!

Cmok!

Objem!


P.S.: Poslušaj svoje srce! Zares! Čuj*, zdaj pa ni šale več! (*Tebe mislim – zares! Prisluhni! (Prevod za neštajerce! Ne zdaj stran gledati!))

Ni komentarjev:

Objavite komentar