ponedeljek, 18. maj 2020

Zaupam! Zaupam!

Zaupam.

Danes še bolj zaupam.

Čisto zaupam.

Zaupam v dobrosrčnost. V dobro v ljudeh. V iskrice v očeh, ko si viden in sprejet, točno taki kot si. Zaupam, da vsi hrepenimo po tem, da smo videni. Čuteni. Pozornosti.

Ne samo, da zaupam v dobrosrčnost drugih, zaupam, da je to naše prevladujoče stanje. Vedno. Zaupam, da sem jaz dobrosrčna.


Zaupam, da to pomeni več, kot vse na svetu. Iskreno si želim ljudem dobro, da so srečni, da živijo pristno. To šteje največ.

Vem pa tudi, da če človek ne kaže dobrosrčnosti, je bil prizadet, ranjen in njegove rane so globoke, odprte, boleče. Deluje iz svoje bolečine, strahu. Kako lahko to zamerim?

Vem pa, da so stare rane, da se pozdravijo. Zato jim pustim zaceliti. Ne pikam vedno znova v njih in ne trgam kraste dol, ko še spodaj ni nove kože. Zaupam, da je čas, da se vse poceli.

Koliko brezveznih trenutkov sploh posvečam preteklosti. Vse, kar ni bilo na prvi pogled lepo, je bil čisti izraz ljubezni! Zdaj vem! Učilo me je, da se postavim zase, da zaupam v svojo bit, naravo v sebi. Ljubezen.


Samo zato, in čisto zaradi tega, lahko zaupam v svojo dobrosrčnost in dobrosrčnost drugih.

Tako blagodejno jo je čutiti. Se spominjati, kdo sem v resnici. Sonce sem. Vedno sem bila!

Ljubek sijoč pristen igriv srčkan jasen izjemen sončen dan!

Cmok!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je polno lepih presenečenj! Ostanimo v soncu. Bodimo sonce!

P.P.S.: Navdih... Meditacija: Zaupam ... https://youtu.be/EeaQozmtkis

P.P.P.S.: Navdih glasbe... Bruce Springsteen - Jersey Girl https://www.youtube.com/watch?v=fIXRW6gF4hQ

Ni komentarjev:

Objavite komentar