nedelja, 17. maj 2020

In z vse, mislim, vse. Vse!

Kaj če bi bili danes hvaležni? Kaj če bi danes cenili vse? Vse. In z vse, mislim, vse.

Tako sem hvaležna, da sem doživela negativne stvari, že davno, da zdaj vem, kaj si želim. Hvaležna sem, da sem prišla ven iz njih. Cenim, kdo sem zdaj. cenim, da so me te izkušnje s tako lahkoto pripeljale do tega, kar pa si želim.


Na to se želim osredotočati. Kaj pa si želim?

Zares?

Če pomislim na stvari, si jih želim. Seveda. Vem pa, da si jih želim samo zato, ker mislim, da me bodo osrečile. Vem, da bi me. Za vsaj pol dneva. Ali urco. Ali mogoče popoldne.

Torej je to, kar vedno iščem samo sreča. Občutek sreče. Notranji občutek zadovoljstva. Stvari so samo izgovor.

Zakaj bi potrebovala izgovore, da sem srečna?

Kaj ne bi mogla biti srečna zato, ker je sonce ali ker je dež ali ker je noč ali ker so zvezde?

Vse, in res čisto vse, je lahko izgovor za srečo.

Zdaj!

Ljubek pristen izjemen radosten igriv srčkan samorogast pisan mavričen dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je praznik! Zdaj! Uživaj praznovanje!

P.P.S.: Navdih ... Prosite, dano vam je Esther in Jerry Hicks Proces #6 Proces meditacije https://youtu.be/DLxjS7EbqrE

P.P.P.S.: Navdih ... Bubamara - Black Cat White Cat - Emir Kusturica https://youtu.be/M3MfuFoULYI

Ni komentarjev:

Objavite komentar