sreda, 22. januar 2020

Zdaj sem lahko srečna!

Kaj če bi obdržala vse, kar mi je res v veselje? Kaj če bi obdržala res samo to, kar me razveseljuje. To je to. želim si tega.

Lahko sem izbirčna in imam samo take stvari v omari. Zdaj.

Lahko sem samosvoja in preizkušam, kaj pa mi je res všeč. Vem, da imam rada obleke. Take, lepe, pestre.

Lepo življenje imam. Res.

Da imam probleme s tem, da imam preveč. Pa tako malo rabimo. Res.

Bomo videli, kako se to obnese. Res. Rada imam svoje lepo polno življenje.

Kaj je moja največja vrednota?

Veselje.

Notranje zadovoljstvo.

Bolj veselje.

Če bi imela vso življenje samo veselje, bi bila zadovoljna?

Potem pa začnem delati vse v to smer. Res.

Kaj pa ljubezen?

Seveda si želim tudi ljubezen. Pa saj jo samo dajem. To je to.

No, potem jo imam. Lahko pa samo sem. V veselju. Kaj je zdaj moje življenje?
Kam me to vodi?

Vseeno. Zdaj sem lahko srečna.

Veš kaj.

Tako močno potrebo sem čutila, da vse to sčistim. Omaro. Odstranim vse. Očitno bo prišel nov impulz, ki bo tako močen, da ga ne bom mogla zanikati.

Ljubek sijoč srčkano pristen unikatno luban pocukrano lep dan!
Cmok!
Objem!
P.S.: Življenje te objema z ljubeznijo. Čutiš to čarobnost!?

P.P.S.: Malo navdiha . . . Joshua Radin You Got What I Need    https://youtu.be/JCnBLVjtJCw

P.P.P.S.: Malo navdiha . . . https://youtu.be/2sjhHbkWPS0

Ni komentarjev:

Objavite komentar