četrtek, 23. januar 2020

NIč ne ustavi me! Sem srečna vseeno!

Če bi vam nekdo pristopil, kdorkoli, s kakršnim koli problemom, rečimo raje »izzivom«, kaj bi mu rekli!?

Ti pa si res zabredel. S tabo je konec. Ni več poti. Vse je šlo k vragu. To pa je brezupno.

Mislim, da nič od tega.

Pravzaprav sem prepričana.

Vedno se najde rešitev. Vedno se najde pot.

In vedno, ko nekdo drug gleda na problem od zunaj, se mu niti približno ne zdi tako velik. Nemogoč. Brezizhoden.

Nikoli!

Lahko vam zagotovim!

Mogoče je njim problem celo zabaven!

Ali nam!

Joj, res se je že zgodilo, da smo ujeti v parodije! Ali zdaj bolje vidimo, kaj pomeni utopiti se v žlici vode!

Nesmisel!

Torej, če bi bila modrec, če bi bila vsevedna, kaj bi svetovala pri stiku z »zanimivimi situacijami«? dnevno!

Vsi smo živi. Vsi smo del tega. Zato smo tu!

To je naša radostna rast. Saj bi nam ja bilo dolgčas, če bi vse šlo gladko. Samo rekli bi. Dolgčas. Dolgčas. Dolgčas.
Ampak ne!

Nam se dogaja!

Zdaj pa fokus!

Kaj pa je dobro?!

Še dihamo! Še smo tu! Torej je z nami več vredu kot ni vredu! Živi smo!

To so osnove! Nekje moramo začeti!

No, zdaj pa naprej!

Kaj pa gre dobro? kaj drugega, kot da še dihamo?

Saj je vse kar dobro!

Toliko torej!

Zdaj pa se osredotočajmo na to!

Saj vem! Problem ne bo izginil! Ne bomo pa ga spremenili v usodnega i nse utopili v žlici vode!
Prespimo!

Celo lahko se malo zabavamo ob tem!

Kaj je torej dobro!? za kaj sem hvaležna?! Katera področja pa tečejo neprestano in dobro in so v toku dobrega?

Potem, ko se osredotočam na to, se mora vse dvigniti na ta nivo, ker je to moja prevladujoča vibracija. Se bom pozneje ukvarjala z drugimi stvarmi. Res. Zdaj je čas, da se osredotočam, kaj pa je dobro! ker je sigurno kaj dobrega v mojem življenju!

Ne pustimo malenkostim, da to zasenčijo! Res ne!

In prav očarljivo življenje imam! Res!

Temu čemu namenjam misli, to raste!

Ljubek sijoč pristen srčkan srečen pocukrano lep dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Saj veš, da si zaslužiš najboljše? Kajne?! Zdaj pa temu odpri srce!

P.P.S.: Malo nvdiha ... SEVERINA - MILI MOJ (live @ ARENA BEOGRAD 2009.) https://www.youtube.com/watch?v=0rYfWd2ojI0

P.P.P.S.: Še malo navdiha ... https://youtu.be/PHmWqruiNcY

Ni komentarjev:

Objavite komentar