nedelja, 17. november 2019

Najprej. Potem. Potem in potem in potem!

Hej, kako uživam! Vse sem, to kdo sem! danes sem dobila največjo pohvalo!

»Ti tako poslušaš svoje srce.«

Pa hvala! Želim si še bolj!

In veš kaj! Imamo notranje vodstvo! In to je naš najboljši vodnik! Vedno!

Zakaj smo navajeni, da vedno iščemo odgovore od zunaj? V knjigah, nasvetih, gurujih…

Ne! Vse imamo v sebi! Hej! Vsi!

In naš višji jaz ima dostop do prasile, kot bi rekel Martin Kojc in je v svojem delu vseveden in vsemogočen. Torej!

Naša intuicija, naše poslušanje svojega srca – je samo izraz notranjega vodstva – našega višjega jaza. Ta pozna pot do mojih srčnih želja in največje izpolnitve in zabavnosti na poti.

Pa torej ni dvoma! Samo poslušam svoje srce! to je to. in dejanja uskladim s tem!

Dejanja! Potem pa samo vadim!

Torej. Koraki!

Najprej.

Intuicija.

Potem.

Dejanja.

Potem in potem in potem.

Vaja!

Pa daj no, če to ni lahko! In cenim Kojca, da mi pomaga se uskladiti s svojim srcem!

Ponovimo.

Poslušaj svoje srce.

Dejanja uskladi s srcem.

Vadi s srcem.

Ljubek sijoč pristen nagajiv srčkan uskaljen s srcem dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je čarobnost! Zdaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar