petek, 20. september 2019

Si to želim? RES!!!???!!!

Sem pa včeraj spoznala še en koncept. Iz zakona privlačnosti.

Recimo, da imamo več področji v svojem življenju. Ljubezen. Odnosi. Dom. Družina. Zdravje. Denar. Posel. Prijateljstvo. Ustvarjalnost.

In če nam eno področje od tega gre. In vsa druga ne. Če se osredotočamo samo na to eno področje. Se zahvaljujemo za to, potem so vsa ostala področja dvignjena na ta nivo. Jaz pa sem navajena kopati z mojim logičnim krampom, dokler ne pridem do dna. Pa še vedno se kaj najde in še vedno lahko kopljem globlje! Nima smisla! Narobe smer! Proti svetlobi. Proti odličnemu počutju! Proti sijaju! Sledim svojemu sijaju! Sledim svojemu srcu! Sledim soncu!

In vse, kar lahko naredim za vse svoje rešitve težav je, da sem zdaj srečna! Da sem zdaj izpolnjena! Pa če to ni osvobajajoče! Zdaj je moja moč!

Če bom zdaj slabo, bom še imela več tega v svoji prihodnosti. Si to želim? Si želim ustvarjati več tega? Res?!!!

Se lahko počutim dobro ne glede na vse? Sem se pripravljena odpovedati temu, da imam prav in si raje želim biti srečna?

To bi še rada dodala. Da pa če nismo hvaležni, za to, kar že imamo, se bodo tista področja, ki so zdaj dobra, spustila na nivo ostalih.

Ljubek srčkan ustvarjalen pristen dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Gremo proti svojim sanjam. Ustvari si življenje, kot ga želiš!

Ni komentarjev:

Objavite komentar