sreda, 12. september 2018

K A T E J A : A black cat...

Hi my Beloved!

The day was so easy. I was just there and I enjoyed it. In all. I felt connected. Abundance. Lightness.



I just surrender myself to the day.

  
I trust my life, that with all my strength I stand by the side! I'm learning to trust.


Life is so beautiful, if I let him.


This dress screams summer. White. With large flowers and palm leaves. The material is so natural and light. Divine! It's just right for the heat of summer...


Love with all your heart! Love! Love! Love!

  
A lovely day full of adventure!


Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly













P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful red day!


**

SLO: K A T E J A : Črna mačka…


Hej moje drage, moji dragi!

Dan je potekal tako lahkotno. Samo bila sem tam in sem uživala. V vsem. Čutila sem povezanost. Sroščenost. Lahkotnost.


Čisto sem se prepustila dnevu.

Zaupam življenju, da mi z vsemi svojimi silami stoji ob strani! Učim se zaupati.


Življenje je tako lepo, če mu pustim.

Ta obleka kar kriči poletje. Bela. Z velikimi rožami in palminimi listi. Material pa je tako naraven in lahkoten. Božansko! Ravno prav za ostanek vročine poletja...

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly













P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar