ponedeljek, 26. junij 2017

Rdeč klobuk... zraven!

Obožujem pakiranje! Kombinacije. Ko vzamem vse,  kar rabim in še kaj zraven. Klobuk z rdečo belimi črtami. Sončna očala. Kremo za sončenje. Japonke. Kovček…

Kot da je praznik! Saj je praznik!

Dobra glasba na glas. Malo poplesavanja zraven in petja.

Sem kaj pozabila? Verjetno nič…

Slušalke za meditacijo. Podlogo za jogo. Na pomolu. Plesne čevlje… nikoli ne veš. Če ne pa samo odvržem čevlje in plešem bosa.

Me že kličejo jutranje kavice. Žuborenje morja. Bolj valovanje. Hlad vode, da me zaziblje vase. Brezskrbno lenarjenje. Večerni sprehodi.

Nekaj čarobnega je v tem pričakovanju. Vznemirjenju.

Vedno nekako zaupam, da bom našla nekaj dobrega. Neko dobro ponudbo. Res pa je, da je težko najti nekaj en dan prej. Vse je bilo zasedeno, sploh ker je konec šole. Kdor išče najde. Tako se je kar naenkrat odprla ponudba. Takoj je bila moja. Usojeni sva si bili! Pa še v tistem kraju, kjer še nikoli nisem bila. Kar je tudi težko, ker sem že veliko videla.

Moja ljubezen morje prihajam!

Moram malo razredčiti prtljago. Vedno preveč zraven vzamem. Saj ni nič narobe. Samo ne da se mi tako težko tovoriti. Grem malo prelistati skozi, kaj lahko brez bolečine ostane doma… Šlo je lažje, kot sem mislila.

Lep fantastičen dan!!! Pusa!


P.S.: Kremo za sončenje še! Elvis Presley: All Shook Up (https://www.youtube.com/watch?v=3rQEbQJx5Bo)

Ni komentarjev:

Objavite komentar