ponedeljek, 10. junij 2013

Obilje Hvaležnosti

Čutim, da je danes pesem za mojo dušo hvaležnost. 

Spominjanje, da je vse dobro. Spominjanje, da tistemu, ki ima, bo še več dano. Spominjanje, da me obdaja obilje: šumenje listja in prepogibanje vej, kot da se me pozdravljajo, se me želijo dotakniti. Plešejo in tresejo s krošnjo kot nežne orientalske plesalke v ritmu vetra. Sipajo mi listje po tleh, da hodim po mehkem ljubkem plesišču življenja. 

Veter mi šepeta ob dišeči kavici. Toplo mi boža kožo. 

Štetje korakov s sinom. Sedenje v udobnem oranžnem fotelju. Sveži kruh in čebulni krogeci, ki tako pečejo. 

Nasmeh na obrazu. Namigovanja in igrivost prijateljice. Avtek, ki me vozi okoli. Lep zelen pogled z okna… 

Življenje mi trosi toliko obilja, hvaležna sem iz dna srca. Polno malih ljubkih stvari – vsak dan, ki mi neprecenljivo bogatijo življenje. Odpirajo srce še več čudežem in ljubezni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar