četrtek, 1. december 2022

Udejanjanje sreče!

Pesto je! Nekatere stvari – saj veš – stvari, ki niso stvari – ampak so ljudje, me hitro vržejo s tira. Ampak zdaj je čas harmoniziranja. Lahko najdem mir v sebi, vseeno. Lahko se prepustim toku Ljubezni, vseeno. Lahko sem srečna, vseeno!

Lahko se počutim dobro, vseeno!

Lahko sijem vseeno!

Vse je samo vprašanje veselja, ali res živim svojo resnico.

Sem res pristna? Sem to, kdo sem. Kaj je moja resnica?

Zdaj pa dopuščam, da se pretaka skozi mene zdaj!

Lahko sprejmem druge ljudi v njihovih nepopolnostih tudi, in se bolj osredotočam, kaj pa je dobro? Lahko. Si želim to narediti? Želim.

Kaj si zares želim?

Želim si biti srečna. Kaj pa zame to pomeni? Dejansko?!

Sprehod v naravi. Smeh z družino. Cartanje s partnerjem. Pitje čaja in pisanje. Gledanje sončnega vzhoda in zvezd. Sedenje v viseči mreži. Dobra hrana. Uživanje v kopeli. Iskrenost. Toplina v očeh. Ustvarjanje. Kuhanje. Petje, čeprav brez posluha. Druženje.

Zdaj pa ti ustvari svoj srečni srčni seznam!

Nekaj izberi in danes to udejanji. Imej se rada. zdaj!

Ljubek srečen igriv radosten nagajiv lahkoten pisan žleht zabaven pristen zvezdast mavričen samorogast iskren dan!



🌷 P.S.: Bodi to, kdo si. Takšna si najlepša!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️❤️  Zabavaj se! https://youtu.be/dY0p5j7M9Lo

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Petar Grašo - Ako te pitaju ... https://youtu.be/j4ppyoZNt_Y

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar