torek, 13. september 2022

Mir je oblil ves svet!!!

Zdaj je čudovit čas priložnosti. Slediti svojemu srcu.

Smo bili malo popačeni, ali sprogramirani, da samo kupci, potrošniki?! Naše potrebe in želje so lahko ustvarljive, če smo pri sebi. Vse ostalo pa je manipulacija za vzdrževanje in bogatenje – samo verjetno ne nas!

Kaj si zares želiš?

Spomnim se svoje ljube babice, ki si je najbolj želela, prej ko je preminila, da bi bosa hodila po travi! Tako rada me je imela!

Vse naše prave želje – srčne želje – so nam na dosegu roke.

Ni se mi treba dokazovati z ne vem kakim avtom – imam ga za vožnjo do meni ljubih lokacij. Ni se mi treba postavljati s hišo – imam jo kot zavetje ustvarjalnosti in topline, domačnosti, zasebnosti. Ni se mi treba dokazovati s službo – sledim svojemu srcu – vsak ima svojo pot. Niti se mi ni treba dokazovati z odnosom – zaupam, da se bo razcvetel pravi ob pravem času.

Lahko zaupam v božanski pravi čas. Lahko zaupam. Lahko zaupam svojemu srcu. Lahko zaupam, da so vsa dokazovanja, primerjanja… jalova, ker nas samo ločujejo in v nas zbujajo ločenost in tekmovalnost – namesto povezanosti. Drugi ljudje – naši dragi – delajo naš svet bolj zanimiv in bogat. To je resnična dragocenost – pristna povezanost.

Zdaj je naš čas, da se združimo v miru. Super je, da smo različni, to nas dela posebne- ampak skupaj soustvarjamo mir. Najprej v naših srcih. Potem se bo to bolj in bolj odražalo navzven.

Občutiš mir v srcu? Lahko da je mir tvojega srca zadnja kapljica, ki zlije mir na ves svet.

Včeraj sem že bila potisnjena v nemir! Saj sem sama dovolila. Ne rabim izsiljevati ugodnih okoliščin. Razkrile se mi bodo ob pravem času. Tudi, ko me drugi želijo na silo potisniti naprej, zaupam bolj v božanski pravi čas. Zaupam, da je že zdaj vse dobro in popolno. Nič se ne rabi uresničit, da sem lahko zdaj srečna. Ali pristna. Ali sledim svojemu srcu. Vse to že imam v sebi. Zdaj pa v vse to zaupam.

Si kaj zaupaš?

Ljubek srečen harmoničen lep čudovit iskren sijoč pristen nagajiv srčkan čaroben pojoč vesel melodično harmoničen miren dan!



🌷 P.S.: Sledi svojemu srcu! Zaupaj mu! Vodi te prav. Ustvarjaj – izbiraj mir v srcu. Ti si močna kreatorka!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️❤️ Jasnost je v srcu! ... https://youtu.be/osBAfEvRviQ

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Parni Valjak - Dođi ... https://youtu.be/xLwwoPnjIys

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar