petek, 15. julij 2022

Zaupam!!!

 Zaupam, da je vse dobro! Zaupam, da je vse čisto dobro! Zaupam, da je čisto in čisto vse dobro! Zaupam, da je vse zares dobro!

Včasih potrebujem kar nekaj časa, da razvozlam, zakaj je bilo kaj dobro.

Kaj če danes ne bi toliko analizirala in bi kar zaupala, da če se mi dogaja, da je dobro.

Mogoče mi razkriva stare vzorce, od katerih se je potrebno počasi posloviti. Mogoče mi razkriva, da sem na pravi poti. Mogoče me usmerja drugam.

Zdaj sem se že zapletla v zgodbo, kjer sem vse jemala osebno. Preveč osebno. Oseba res nima časa. Mora se urediti, poskrbeti otroke, za milijon stvari. Mi bo že javila. Bom pač pozna. Kaj naj. Saj nisem stroj ali napovedovalka prihodnosti, da bi vedela kar tako!

Zaupam in sem hvaležna za čas, ki mi je podarjen.

Pa kaj sem pričakovala kaj drugega kot kaos?! Že prejšnič je bilo enako. Res imam previsoka pričakovanja. Saj ni nič takega. Sorodnice smo se zmenile za kavo in glede na to, da smo se včeraj zmenile na eni lokaciji, so jo danes spremenile, samo da še same ne vedo kam. Zdaj pa še je samo nekaj čez dvajset minut, da se dobimo.

Zanimivo.

Res zanimivo.

Kaj se to dogaja?

Pozabimo zdaj te moje ljube ženske.

Kaj čutim v sebi?! To je bolj pomembno. Spet se počutim nepomembno, da vse izvem zadnji trenutek.

Zdaj počiščujem vse, kjer sem se počutila nepomembno iz svoje preteklosti. Zdaj počiščujem vse iz mene, ki to še vedno privlači za vse dogodke nazaj! Zdaj se počutim pomembno. Zdaj se počutim pomembno zase.

Ljubek srečen srčkan nagajiv lahkoten izjemen živahen pristen jasen zabaven dan!



🌷 P.S.: Življenje je polno radosti! Sprejmi vsa vabila!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ Notranja moč! ... https://youtu.be/PLSM_3wwKB8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Željko Bebek - Ne spavaj mala moja muzika dok svira ... https://youtu.be/M3xwcGqrBUM

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar