nedelja, 17. april 2022

Bogastvo za vse!!!

 Pa kdo nas uči vse neumnosti? Pa kdo nas to uči!? Samo nekdo (sistem, družba…), ki želi, da z nami lahko upravlja! Samo nekdo, ki želi, da nas z lahkoto vodi, programira, izrablja, uporablja za lastne (nečastne) namene! Samo nekdo, ki ne želi, da bi sami bili bogati in cveteli v svojih najlepših barvah!

Pa kdo nas uči, da je treba trdo delati?

Da se je treba mučiti?

Da je denar težko zaslužiti?

Da se moramo odpovedati svojim sanjam?

Da moramo biti ubogljivi, pridni, tihi, ponižni in s sklonjeno glavo!?

Da nismo vredni obilja?!

Da je obilje slabo in grešno in sebično!?!

Da smo mi slabi, če želimo biti bogati!!?!

Pa kdo nas uči, da ni varno biti bogat?!

Danes več ne nasedam tem neumnostim!

Danes zaupam, da smo mi vsi vredni obilja in bogastva, ne samo peščica! Danes zaupam, da smo mi vsi vredni bogastva! Danes zaupam, da smo mi vsi osvobojeni od izkoriščevanja in služenja na naš račun! Danes zaupam, da smo vredni svobode, tudi v smislu bogastva!

Danes to sprejemam, za vse nas! Mi smo svobodna bitja! Zdaj stopajmo skupaj še lažje na pot obilja! Kajti resnica se vedno izkaže in pravica vedno zmaga!

Zaupam vate, da si sposobna-sposoben sprejeti še več bogastva! Zdaj!

Ljubek srčkan zlat dan!



🌷 P.S.: Sledi svojemu srcu! tvoje srce je resnično bogato! Svobodno bitje si! Lepo se imej, danes, moja draga, moj dragi!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ ✨ AFIRMACIJE 💛 Vse je mogoče zame! ... https://youtu.be/R4xUCNA6uzQ

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Fairground Attraction - Perfect ... https://youtu.be/txapREGWHp0

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar