sobota, 18. december 2021

Nova zgodba!

 Sem lahko še bolj bližina s sabo? S svojim srcem? Mu lahko zares prisluhnem?

Lahko govorim svojo resnico? Lahko sploh govorim?! Ali vedno ponavljam stare izrabljene zgodbe puščave duše. Moje ali od drugih. Lahko napojim to puščavo z poletno nevihto in dežjem, ki traja?

Lahko govorim zdaj zgodbo, ki pa bi jo rada živela?

Lahko povem novo zgodbo, ki pa mi bo v veselje?

Lahko živim novo zgodbo?!

Še prej pa, kaj lahko naredim prostor za novo zgodbo, da ne vlačim preteklosti v sedanjost?!

Lahko povem vse, kdaj sem se počutila manj kot izjemno. Lahko napišem. Lahko dam iz sebe. Potem komaj je prostor za nekaj novega.

Meni je ljubo pisanje dnevnikov. Pišem ga že od prvega razreda, takoj, ko sem se naučila pisati. Dobila sem tako lep zvezek z debelimi platnicami in roza listi. Kako sem uživala ob pisanju.

Mislim, da imam to po očetu. Vse si napiše na listke. Vedno ima seznam, kaj si želi narediti. Vedno si rad vse zapiše. Zanimivo.

Kaj če bi si napisali novo zgodbo? Kaj če bi pripovedovali novo zgodbo? Kaj če bi novo zgodbo živeli? Kaj če bi jo govorili?!

Močni kreatorji smo. Ne ponavljajmo zgodb, ki so nam vsiljene od zunaj in nam samo pijejo energijo. Ustvarjajmo si novo zgodbo. Otroci so srečni, igrivi in cenjeni kot to, kdo so. Vsi živimo v obilju na vseh ravneh in izražamo svojo pristno naravo. Vsi sistemi, tudi zdravstveni, delujejo v naše najvišje dobro. Smo celovite osebe in srečni. Vsak sledi svoji srčni poti.

Življenje soustvarjamo v harmoniji src. Zdaj je naš čas za novo zgodbo!

Ljubek srečen igriv radosten nagajiv pristen izpolnjen celovit razigran jasen dan!




🌷 P.S.: Upaj si biti srečna-srečen! To je tvoja pravica. Danes živi novo zgodbo! Naj se resnica razkrije! Naj se pravica izkaže! Zdaj!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Počitek in ritem! ... https://youtu.be/RWPfRdbRb30

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Željko Bebek - Ne spavaj mala moja muzika dok svira ... https://youtu.be/M3xwcGqrBUM

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar