nedelja, 14. november 2021

Lahko se razvajaš kar tako!!!

 Kaj pa, če me vseeno kaj zahaklja?! Kaj ne preveč zaželenega…

Vedno si vzamem odmor. Pomeni, da sem se gnala preko svojih obratov. Preveč sem pritiskala nase. Lahko telesno, lahko v merah stresa, lahko pa samo v nenehnem letanju sem in tja brez prestanka. Lahko, da sem se miselno priganjala, da naredim premalo.

Zato pa zdaj počivam. Vzamem si miren vikend samo zase. Prost od vsega. Prost od vseh. Samo, da si malo spočijem od bombardiranja z zunanjimi informacijami in dražljaji.

Pomeni pa tudi, da sem bila pasja do sebe vse skozi. Nisem slišala ali sem namerno preslišala vse drobne namige, da se naj ustavim. Zato se je ustavil ves moj sistem. Zdaj pa si moram spočiti. Zdaj pa se moram ustaviti. Ne morem več letati naprej brezglavo.

Naučila sem se, da se ustavim. Že prej, ko mi čisto zmanjka goriva ali baterije.

Naučila sem se, da prisluhnem vsem opozorilnim znakom, že prej. Slišim šepetanje duše. Čutim nelagodje. Občutim napetost.

Lahko bi se sprostila s kopeljo. Lahko z dremežem. Lahko pa tudi s sprehodom. Čisto počasnim. Lahko pa samo uživam doma ob pitju čajčka.

Lahko pa si še naredim limonado. To bi bilo.

Danes se razvajaj. Preventivno. Za vsak slučaj. Lahko si vzameš prosto, brez da zboliš.

Ljubek srečen igriv radosten vesel nagajiv umirjen sproščen razvajajoč dan!




🌷 P.S.: Sprejmi vsa vabila za srčnost. Vse je tvoja pot srca. Zaupaj si. Zaupaj svojemu srcu. Življenje te ljubi. Ljubljen-a si!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ Neguj Sijaj! ... https://youtu.be/P7ogOFMHjg8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Bryan Adams - Heaven ... https://youtu.be/ZwDf-NMnUPA

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar