sreda, 1. september 2021

Kdo si ti zares, moja ljuba, moj ljubi?!

 Ljubek dan si ustvari danes! Živi svoje najboljše življenje!

Vsak trenutek izbiramo, kako se bomo počutili! Srečna sem, da sem živa! Srečna sem, da lahko živim pristno! 

Srečna sem, da imam svobodno voljo!

Izbiram, kdo sem. Izbiram, kam gre moje življenje. Izbiram, kaj bom videla danes. Izbiram, kaj iščem, kajti to bom našla! 

Vedno imam izbiro!

Lahko izbiram, da se počutim nemočno! 

Lahko pa izberem iskanje rešitev. Lahko izberem, da se počutim malo bolje. Lahko izbiram, da se sprostim! Lahko sprejmem, kot je! Potem pa grem dalje. Lahko izberem navdih! Lahko izberem naravo! Lahko izberem sprehod!

Kdo si ti zares, moja ljuba, moj ljubi?! 

Pokaži svoje prave barve! Sij! Bodi sijaj! Bodi svetloba! Bodi radost! Lepa si! Lep si!
Sledi svojemu srcu! Sledi svojemu sijaju! Napolni se s svetlobo in Ljubeznijo! Čuti, kako se vse vesolje veseli tvoje pristnosti! Vso vesolje ti je hvaležno, da si pristna-pristen! Bodi, kdo si! Taka di najlepša-najlepši! (Beegess Stayin alive)

Lepota si! Ti si varuhinja-varuh svetlobe tega planeta! Ko si ti v svetlobi, potem je vsem lažje sijati! Ampak samo ti skrbi za svojo svetlobo! Drugi so odgovorni zase! Ti pa za svoj ogenj ljubezni! Ohranjaj ga v srcu! Največjega - kar le lahko! 

Ljubek sijoč ognjevit lesketajoč igriv bleščeč nagajiv strasten pristen cartan luban srčkan dan!



🌷 P.S.: Tako malo nam je potrebno za srečo! Samo ozrimo se v svoje srce, kako je polno svetlobe in ljubezni! Zdaj pa si dovoli sijati, moja draga, moj dragi! 

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ Vadi srečo!  https://youtu.be/Z0lPscbVB9U

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Jules Larson - You Know It's True (live acoustic) - ResidentBand ... https://youtu.be/IYwgGTIsQdo

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar