ponedeljek, 16. avgust 2021

Ne zagrinjaj zaves Ljubezni! Odpri svoje srce!

  Ti si Ljubezen! Ti si sonce! Ti si pretočnost za Ljubezen!

Samo malo pozabimo vse to! Zakrijejo vse to običajnosti in skrbi in drame. Seveda si vse to ustvarjam sama! Samo, da ne bi rabila slediti svojim sanjam!

Veš, kaj je rekla!?!

Bla, bla, bla…

Kaj se že nisem naveličala?

Kaj že ne bom spregledala svojih lastnih igric, kako se vedno znova potegnem v zanko?! Vrtim se v krogu, da mi ni treba naprej! Ukvarjam se s »pomembnimi stvarmi«! Reagiram! Analiziram!

Napaka. Drama prinese še samo več drame! Če pa je tako začinjeno potem! Prava akcija (navidezna) in potem razdejanje (kaos).

Ko pa mine, pa si najdem kaj drugega, kar me čisto potegne v svoje kolesje.

Pa še mi je do tega? Si še res želim tako življenje? Si res želim dajati energijo tem nizkim vibracijam?

Kaj če ni čas – za boljše čase?! Kaj ni čas, da se imam dovolj rada, da rečem ne vsemu temu?!

Pa še samo to. Če se želim dokazovati drugim, ki mi res nekaj pomenijo. Ni njihova naloga, da bi me razumeli in ni moja, da bi jim razlagala. Saj tako ne bodo razumeli. Vsak lahko živimo v svojem čarobnem svetu.

Zdaj pa čarobne besede za izhod iz drame pri zadnjih vratih:

»Prav imaš!«

In naprej živim po svoje! Svoj prav! Brez drame!

Ljubek srečen srčkan igriv miren čaroben mavričen zglajen blažen živahen zabaven dan!



🌷 P.S.: Kaj ni življenje lepo?! Prav čarobno je! Zdaj pa dajem več pozornosti temu, kar mi je všeč in kaj cenim. Tako se odpiram svoji srčni poti.

 💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️  Bolj dragocen a!  ...  https://youtu.be/RDeboY3jiLs

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Severina - Dodirni mi koljena ... https://youtu.be/9MDY-Qj4TG4

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar