torek, 25. maj 2021

Tudi ti si povabljen-a! Prideš!?!!

  Uživaš kaj v naravi? Uživaš kaj v povezanosti s svojo naravo?

Nekaj, večjega od nas, bolj tankočutnega in ljubečega in toplega in nežnega in srčnega se želi izražati skozi mene. Moja notranja narava. V polnosti sem to, kdo sem. Ljubim se in se imam rada. Zdaj uživam v tem, kdo sem. Vem, da se še bom širila in razprostirala – ampak že zdaj sem dovolj. Že zdaj sem dragocena. Že zdaj se objemam s notranjo ljubeznijo in lučjo.

Življenje je tako čarobno, če mu le dovolim.

»Vsak trenutek ima en in edini namen, da je vabilo za srečo, vse ostalo pa se bo uredilo.«

Abraham Hicks

Danes sem pripravljena zaupati. Danes sem pripravljena sprejeti vsa vabila za srečo. Danes si dovolim cveteti! Moja radost se preliva na vsa področja mojega življenja.

Ljubek srečen izjemen dan!



  🌷 P.S.: Že zdaj si dovolj. Že zdaj si dragocen-a! dopusti, da luč srca sije navzven. Bodi v srcu in bodi magnetna – magneten za vse, kar si želiš!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ ❤️  Finančna svoboda ...  https://youtu.be/at3j9Hd2DMA

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  Dirty Dancing - The Time Of My Life ... https://youtu.be/Ovb1zA2rWZo

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar