sreda, 24. marec 2021

Zalivaš kaj svojo lepoto?!

  Življenje je enostavno.

Življenje je enostavno lepo!

Tako lahko je spregledati vse dobro v njem! Tako lahko je opaziti vso lepoto! Vse okoli mene! Ne samo okoli mene, ampak tudi v drugih!

Najbolj pa cenim, da odkrivam to lepoto v sebi. Bolj in bolj ji dopuščam sijati. Sploh mi ni bilo jasno, zakaj se bila tako stroga in neprijazna do sebe! Zakaj!?! Če tako ni pomagalo!!! Samo bolj sem se še držala ujeto v vzorcih, ki mi že tako niso bili všeč.

Lažje gre z nežnostjo in prijaznostjo. Do sebe in do drugih. Sočutjem.

Danes cvetim, kjer sem posajena. Pa ti? Zalivaš kaj svojo lepoto?! Dragocena je za ves svet! Izražaj jo!

Ljubek pristen pocukrano sijoč srečen dan!


  🌷 P.S.: Tukaj si, da si to, kdo si. Tak-a si najlepša – najlepši! Zdaj pa sij! Tvoji darovi so dragoceni!

 
 💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Zaljubljeni v Življenje! ...  https://youtu.be/4bbhktETuXo

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  Robbie Williams | Love My Life ... https://youtu.be/j4ggyO-OFXU

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar