petek, 5. februar 2021

Kaj se zavedaš, kako močna – močen ustvarjalka – ustvarjalec si?

 Zdaj pa zares!!

Kaj se zavedaš, kako močna – močen ustvarjalka – ustvarjalec si?

Če želiš, si ustvarjamo oblake in potem tarnamo, da ni sonca.

Če želimo si ustvarimo temo v domu in potegnemo rolete čisto do konca dol in potem sitnarimo, kako smo v temi.

Sami ne spuščamo svetlobe in sonca v svoje življenje.

Vem.

Je tema. Je sivina. Ampak kaj izbiraš? Ti kaj izbiraš? Kaj jaz izbiram?

Vsak trenutek šteje? Bom spet izbrala ščit pred Ljubeznijo in Lučjo in potem sitnarila, da ju ni?

Vem. Lahko smo v temi. Ampak kaj lahko naredimo, da se počutimo malo boljše? Se lahko vsaj malo nasmehneš? Za kaj si hvaležna – hvaležen? Kaj so tvoji blagoslovi, ki jih že imaš zdaj!?!

Mi to zmoremo! Mi zmoremo slediti svojemu srcu!

Ljubek sočen svetel dan!

Cmok!

Objem!


🌷 P.S.: Danes sledi svoji severnici – sreči! In takoj bo več svetlobe v tvojem in mojem življenju!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce❤️ poln navdiha ... ❤️ Mir v srcu!  ... https://youtu.be/gdcmlQok_7k

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Queen - We Will Rock You ... https://youtu.be/-tJYN-eG1zk 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar