ponedeljek, 14. december 2020

Vem, da si vsi želimo biti srečni!!!

 Danes sij v svojih najlepših barvah! Zaslužiš si lepo življenje! Zaslužiš si pestrost in lepoto. Zaslužiš si, da siješ in žariš. Bodi zvest-a sama sebi.

Kaj je sploh vredno živeti, če nismo pristni?

Saj nismo tanki!

Nikomur nočemo nič žalega. Samo po svoje bi radi živeli.

Čakaj!

Kaj se jaz tu za množico skrivam?!

Vem, da si vsi želimo biti srečni. Tudi jaz! Torej bodi!

Sreča pomeni meni, da delam, kar ljubim. Moje delo mi prinaša zadovoljstvo, finančno svobodo in srečo. Vem, da se je vso Vesolje zarotilo, da mi uspe. Samo jaz to dovolim v svojo realnost. Ali pa vsaj spustim to v svoj dan bolj in bolj.

Zdaj to čarobnost dopuščam! Naj vse moje dneve in sploh vse okoli mene oblije z mavrico! Naj bodo ljudje srečni in zadovoljni.

Tako lahko je biti srečen - srečna in zadovoljen - zadovoljna!

Ljubek sijoč spontano pristen srečen dan!

Cmok!

Objem!


✨ P.S.: Življenje je praznik! Danes je praznik! Uživaj v pojedini lepih trenutkov!

 💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce❤️ poln navdiha ... ❤️ https://youtu.be/92ouB_ZrLmw ... ❤️ Poslušaj svoje srce ❤️ Bližje sanjam

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 🎄 Mariah Carey - All I Want for Christmas Is You ... https://youtu.be/aAkMkVFwAoo

Ni komentarjev:

Objavite komentar