torek, 1. december 2020

Razvajaj se konca! Več je več!

 Danes bomo odločni!

Jaz bom odločna!

Razvajala se bom do konca! Saj veš! Več je več!

Sem si že zavila noge v toplo kociko in kavo sem si spenila! Pa če to ni popolno razvajanje in popoln začetek dneva.

Saj ne verjamem v popolnost! Verjamem v radostno rast!

Ampak če pogledam drugače, vse nepopolno se nekako spremeni v popolno. Samo, da po navadi to vidim in občutim za nazaj!

Torej zakaj sploh bi nekaj, kar izgleda – za zdaj – nepopolno, imela za nepopolno!?! Ni potrebe! Ni smisla! Ni niti želje več! Vse se sestavi v popolno sestavljanko Ljubezni!

Pa še nekaj. Kako lahko je obsojati ljudi. Kako lahko jih je imeti »ne vem kaj«! Če bi sama živela isto življenje kot oni, bi naredila isto. Slišala sem, da se lahko norčujem iz kotalkanja samo, če imam sama kotalke na nogah in se enako spustim po klancu navzdol.

Torej bolj stremimo v sočutje in nežnost.

Ne znajo boljše, saj niso vedeli, saj ne vejo…

Zakaj bi svoj čas sploh zapravljali z obsojanjem drugih!?

Opa!

Lep sijoč pristen sončen srčen srčkan pikasto barvit dan!

Cmok!

Objem!


✨ P.S.: Saj si ne rabiš kotalk gor dajati, bodimo nežni s sabo in z drugimi! Brez obsojanja v obe smeri!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce❤️ poln navdiha ... ❤️ Poslušaj svoje srce ❤️ Čudovit-a si! ... https://youtu.be/b0eOZwM_KKM

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Ed Sheeran - Perfect  ... https://youtu.be/2Vv-BfVoq4g

Ni komentarjev:

Objavite komentar