torek, 3. november 2020

Zakaj že?

Kako dramo si lahko naredim v glavi! V resnici ni bilo divje svinje. Niti ni imela mladih, da bi me ogrožala ali se počutila tako ogroženo, da bi me celo napadla.

Kakšne neumnosti si šele domišljam v življenju? O čem vsem si ustvarjam strah? Kakšne utvare mi daje um, da bi ostala tukaj, kjer sem? Na tako imenovanem varnem območju!?!

Ampak nič ni tako, kot je. Vse se vedno spreminja. To je tok. Življenje ni slika. Ustavljena reka! Ne -premika se. Zato si želim tudi jaz stopiti v to območje navideznih strahov in prepričana sem, da bom samo rekla:

»Pa kaj to je bilo to? Tega me je bilo strah? Zakaj že?«

Danes zaupam v svoje sposobnosti, da zmorem stopiti v gozd in pridem do jase! Ne samo jase! Jase obsijane s soncem!

Ljubek srčkan pristen nagajiv srečen dan!

Cmok!

Objem!


P.S.: Življenje je praznik! Tudi ti si povabljen-a na gostijo! Živimo! Zares!

P.P.S.: Motivacija za danes ... Tečaj čudežev - 308. lekcija: Ta trenutek je edini čas, ki je.  ... https://youtu.be/g0GiPSTpR3g

P.P.P.S.: Glasba za lepši dan ... Bryan Adams - I'm Ready ... https://youtu.be/9_h2FrcZjQs


Ni komentarjev:

Objavite komentar