petek, 9. oktober 2020

Ne mogoče kdaj!

Kaj je tvoja najboljša izbira? Kaj bi izbral-a zase, če bi lahko izbral-a karkoli?

Meni je zdaj prioriteta sreča ob delu, sreča doma, sreča in mir v sebi. Harmonija v meni. Ljubezen do sebe. Izraznost. Ustvarjalnost. Pisanje. To je tako vedno! Potovanja. Radostna rast! Igrivost. Smeh. Veselje. Povezanost z božanskim – najboljšim v sebi. Gibanje. Zdrava prehrana.

Dobro!

Vidim, da ko sem to pisala, da je vedno več izbir iz srca. Res iskrenih. Res mojih. Tako si želim živeti bolj in bolj.

Ampak ne jutri. Ne čez eno leto. Ne mogoče kdaj. Enkrat!

Ne!

Nič od tega!

Danes! V tem trenutku!

Kaj pa jaz vem, kaj bo jutri ali enkrat ali čez eno leto?

Ne vem.

Imam pa ta dan. Imam pa zdaj možnost izbire. Lahko izbiram tisto, kar mi je bolj všeč!

Želim se počutiti dobro! Danes! Zdaj! To je moja glavna izbira in prioriteta!

Cmok!

Objem!



P.S.: Izberi najboljše zase! Zaslužiš si! Res!

Ni komentarjev:

Objavite komentar