sreda, 30. september 2020

Kaj vidiš čarobnost v sebi?

Kaj vidiš čarobnost v sebi?

Kaj vidiš lepoto v sebi?

Vidiš, kako čudovit-a si?

Zdaj je čas, da to res občutim v sebi. Zdaj je čas, da to živim. Zdaj je čas, da si več ne lažem.

Vem.

Ego bo potegnil kakršno koli neumnost iz prejšnjega leta, desetletja, stoletja ali tisočletja, ko sem kaj naredila narobe. Samo da me drži v strahu in bolj pri tleh.

Ampak tu sem, da cvetim. Tu sem, da sem radost. Tu sem, da sem Ljubezen. Tu sem samo zato, da izražam božansko, da sem zares živa! Da sem v polnosti to, kdo sem!

Karkoli drugega ni res! Vse ostalo so samo manipulacije: uma, ega, kolektivnega, družbe, normalnega – da me drži v oklepu! V nizkih vibracijah.

Zdaj pa imam dovolj!

Tako kot vrtnica ve, kdaj je njen čas za cvetenje – tako imam jaz notranji kompas – srce.

Vem! Čas je! Dovolj je laži! Pristnost šteje!

Ljubek pristen srčen igriv dan!

Cmok!

Objem!


P.S.: Še bolj razvijaj svojo edinstvenost! Čudovita si! čudovit si! Zdaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar