nedelja, 30. avgust 2020

Tako ali nič!


Zakaj bi morali vse tiščati naprej? Zakaj bi morali potiskati? Zakaj bi sploh morali?

Kaj če bi se navadili na lahkotnost.

Vse poteka lahkotno!

Si predstavljaš to?!

Zjutraj se vstanem z lahkoto. Za lahkoto naredim tibetance. Za lahkoto se stuširam. Z lahkoto pišem, si naredim zajtrk… in tako naprej! Pa saj to ni neizvedljivo!

Pravzaprav je še lažje, če gre z lahkoto.

Torej, če bi izbirala in vedno lahko izbiram, se želim premikati na silo, trdo in neusmiljeno naprej, ali z lahkoto?

Seveda je vedno odgovor – z lahkoto!

Zakaj pa potem to ne izbiram? Zakaj pa potem to ne živim?

Z lahkoto me najde moja polovička. Z lahkoto napravim zastavljeno nalogo. Z lahkoto mi priteka obilje v moje življenje. Z lahkoto se veliko smejem in zabavam. Z lahkoto sem srečna. Z lahkoto imam čudovite odnose – pristne. Z lahkoto ljubim in sem ljubljena.

Vse z lahkoto ali nič.

Ljubek sijoč pristen nagajiv dan!

Cmok!

Objem!


P.S.: Kako je to mišljeno, da skozi trpimo, se mučimo in potem naj kaj dobrega pride iz tega? Čista laž! Danes sledimo svoji lahkotnosti!

Ni komentarjev:

Objavite komentar