ponedeljek, 1. junij 2020

Hvaležnost za vse moje drage in res drage, najdražje! Vse!

Kaj ni lepo, ko je lepo!?

Saj vem!

Prav čarobno je!

Prihajam pa v stik s svojimi čustvi, ki še želijo na površje, da jih objamem z ljubeznijo. Veliko se mi dogaja. Najbolj pa mi pomaga narava. Tam se lahko sprostim. Zares se odločam, kaj si še želim v prihodnosti in kaj ne.

Tako sem hvaležna svojim staršem. Obema. Tako sem hvaležna babicama in dedkoma, da sem jih še doživela, jih doživljam. Pa ne samo to. Babici sta rodili mojega mamo in očeta. To je neprecenljiv dar! Prav čutim hvaležnost za vsakega sorodnika, da prispeva k mojemu bolj bogatemu življenju.

Hvaležna sem, da so. To je dovolj. Samo, da so. Naj bodo kakršnikoli. So.

Tako sem hvaležna za svojo družino. Sina. Njegovega očeta. Njegove vse sorodnike. Moja starša. Mojo sestro. Njeno družino. Njihovo razširjeno družino. Dragoceni so.


Vsi smo dragoceni. Zdaj je čas, da to čarobnost tudi živimo.

Ljubek sijoč pristen nagajivo lep srčen srečen zabaven unikatno igrivo lep dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Hvaležna sem, da imam tako raznoliko družino.

Ni komentarjev:

Objavite komentar