torek, 14. januar 2020

In zdaj to res počnem!

Vem, da smo že kar stopili pogumno v novo leto, novo desetletje. Kaj če ne bi tako hiteli naprej? Kaj če bi se najprej malo potrepljali po rami? Kaj če bi? Res?

Kdaj nas je kdo nazadnje hvalil? Saj vem. Saj nas. pa še takrat kaj na hitro odvrnemo nazaj. namesto, da bi to vzeli v svoje srce. saj ne, da rabimo. Rabimo. Ampak, če pa bi kdo rekel kaj neumnega, ali kaj, kaj nam ni všeč, pa bi še dneve, ure razmišljati o tem.

Vidite? Plevel razraste z lahkoto vse. Zato pa je potrebno malo usmerjati naše možgančke v pozitivno. In potem to raste in je tega vedno več. In je to lažje. In bolj domače. Bolj udomačeno.

Za kaj smo hvaležni v tem letu, ki je minilo?

Vem, da sem neskončno hvaležna, da sem organizirala prvi dopust z letalom vred sama. vedno sem šla preko turistične agencije, zdaj pa sem to uredila. Uspelo je. veliko sem se naučila.
To sem pa res ponosna.

Odločila sem se za ljubezen do sebe in samospoštovanje. Lahko bi nekaj nadaljevala, pa nisem. In dobro mi je zdaj tako.

Prihranila sem veliko denarja. Dajala sem na stran deset odstotkov. To sem tudi ponosna.
Imela sem svojo prvo slikarko razstavo.

Haaaa! Pa še naredila sem svoj youtube kanal! Za navdih. vedno sem si želela deliti, kaj si mislim o knjigah, o idejah, ki jih srečam. In zdaj to res počnem!

Pisala sem blog skozi vso leto. Vsak dan.

Praznovali smo moj rojstni dan na ladjici! Ali je to bilo predlani?

Uredila sem si novo dekoracijo za božič in sem ga res z vsem srcem praznovala.

Hej, kaj pa je vam uspelo? Na kaj ste ponosni?

Ljubek sijoč pristen navihan igriv poln dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je čista radost zdaj! ne gledati stran! Tu je! pred našim nosom!

P.P.S.: Mal oglasbenega navdiha ... Klapa Dalmari - Što to bješe ljubav https://youtu.be/JDt55Xmkv7w

P.P.P.S.: Še malo navdiha . . . https://youtu.be/6FbdCxlcRSI

Ni komentarjev:

Objavite komentar