torek, 22. oktober 2019

Zdaj je čas!

Nekaj pa sem vedno rada delala. Kaj je to sploh delo?

Seveda so to potovanja! Zdaj se odpravljam na eno! Kako me pa to veseli. Ravno zdaj raziskujem možnosti. Mislim, da si bom potovanje malo podaljšala! Malo! Samo za dva dni!

Najlepše pa je, da grem na morje! Seveda vem, da zdaj! zdaj je najboljši čas za raziskovanje mestec in mest. grem v veliko mesto! Tako sem zadovljna, da sem se odločila.

Vedno je tako, da naredim kaj spontanega, potem pa se okrog tega odvije cela zgodba.

Lani me je vlekel Split. Zdaj pa… naj še bo presenečenje. Samo da je ob morju!

Komaj čakam sprehode po mestu. Pa raziskovanje centra in vseh okoliških krajev. Tako sem vesela, da sem si ustvarila tako lepo življenje. Radost sem. Polnost sem! Zdaj si še bolj dovolim to izkušati.

Kako sem zadovoljna! Kaj se bo to zgodilo polno lepot!

Dogodivščine me kar kličejo!

Radost sem v vseh pogledih. Zdaj je čas, da sem zadovljstvo in zanimivost in sem pristnost!
Nekako se mi zdi, da ko potujem, da dobim drugo perspektivo.

Lani sem šla na razstavo Fride Khalo! V Budimpešto.

Prav je, da se podam na potovanje.

Včeraj sem se tako razvajala! Naredila sem si masko na obraz! No pravzaprav mi jo je nekdo drug. Toliko smeha je bilo! To je čisti užitek. Življenje lepše ko postaja, še lepše postaja! Čisto se pustim razvajati.

Ljubek sijoč pristen unikatno lep srčkan dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Pusti življenju, da te objame s toplino najbolj puhaste ljubezni! Zdaj!

P:S:S.: Navdih... https://youtu.be/2QnlB35JDj0

Ni komentarjev:

Objavite komentar