četrtek, 1. november 2018

K A T E J A : My days...

Hi my Beloved!

What's easier? Do you feel good or bad? We invest in the same energy in both. We are circulating in bad energy, we invest in the same, similar thoughts and flow increases. I'm fine,  I appreciate what I have, I make the best of this day, the flow is increasing.


I do not want to feel helpless or unhappy. I don't have to. I have the power. I create my own life. Do I allow it? I'm letting me be really what I am. Heart funny and crazy person. Crazzy in a different sense. Or just crazy. I like it crazy.


What are the virtues I admire others? This is also in me. What are the virtues I condemn with others? This is also in me. Logically. We are all perfect beings.



How I like the sea! It's such a refreshment for my soul! All the sun! Sunset! I like white color. Like a sea foam on the waves!



A lovely day full of adventure!


Love yourself, be yourself! Have fun!


Be delicious... inside outward...

Ly














P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful fun day!

**

SLO: K A T E J A : …moji dnevi


Hej moje drage, moji dragi!

Kaj je lažje? Se počutiti dobro ali slabo? V oboje vlagamo enako energije. Premlevamo slabo, vlagamo energijo v enake, podobne misli in tok se veča. Premlevam dobro, cenim, kar imam, naredim najboljše iz tega dneva, tok se veča.


Nočem se več iz navade počutiti nemočno ali nesrečno. Ni mi treba. Moč imam. Sama ustvarjam svoje življenje. Si dovoljujem? Si pustim biti res to, kar sem. Srčna duhovita in nora oseba. Nora v smislu drugačna. Ali pa kar nora. Saj nora mi je všeč.

Kaj so vrline, ki jih občudujem pri drugih? To je tudi v meni. Kaj so vrline, ki jih obsojam pri drugih? To je tudi v meni. Logično. Celovita bitja smo.  
Kako rada imam morje! To mi je taka osvežitev za mojo dušo! Sploh sonce! Sončni zahodi! Rada imam belo barvo. Kot morska pena na valovih!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly














P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten zabaven dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar